Ostuprotsess ja tingimused

Hea klient! Täname, et tunnete huvi SPORTIQUE’i toodete vastu.  

Tellimine

Monger Baltic veebilehelt tellimine on lihtne ja mugav. Esmalt valige välja bränd, mille vastu huvi tunnete ning klikake sellel. Edasti peaksite välja valima konkreetse toote ning kui olete seda teinud vajutage "LISAGE OSTUKORVI", et lisada toode ostukorvi. Kui soovite osta mitut toodet, korrake toimingut. Seejärel vajutage nupule "OSTUNIMEKIRI". Ostukorvis saate valitud toodete koguseid suurendada või vähendada ning soovimatud tooted ostukorvist eemaldada. Seejärel sisestage oma nimi ja e-posti aadress. Edasi tuleb määrata sobiv kohaletoimetamise ja makseviis. Juhul, kui soovite tasuda krediitkaardiga sisestage oma krediitkaardi andmed ja esitage tellimus. Tähelepanu! Tellimisel krediitkaardiga võetakse teie krediitkaardilt koheselt vastav summa maha.

Makseviisid:
Krediitkaardiga (Visa, MasterCard)
Peale tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas.
Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Kohaletoimetamine ja üleandmine

Kõik tellimused pannakse teele 24 tunni jooksul (ainult tööpäevadel) pärast tellimuse kinnitamist ja makse teostamist. Kui tellimuse täitmiseks on nõutav kliendi teatis või kinnitus, jätkub tellimuse töötlemine pärast vastava teatise saamist (kas e-posti või telefoni teel). Laupäeval ja pühapäeval saabunud tellimusi töödeldakse järgmisel tööpäeval, 24 tunni jooksul. Tellimusi töödeldakse ja toimetatakse kohale ainult tööpäevadel (esmaspäevast reedeni, välja arvatud riiklikel pühadel). Pärast tellimuse esitamist saadetakse teie e-posti aadressile tellimuse kinnitus.

Tähtajaks täitmata tellimused ja läbimüüdud tooted

Kui tellite toote, mis pole hetkel laos saadaval, saadetakse teie e-posti aadressile vastav teavitus ning lepitakse kokku Teile sobiv lahendus toote kättesaamiseks.

Tagastamistingimused ja garantii

Kui te mingil põhjusel ei ole oma ostuga rahul, on teil õigus kaup tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Toote maksumuse tagastame täies ulatuses koheselt pärast seda, kui toode on meieni jõudnud. Saatmiskulud tagastamisele ei kuulu. Enne kauba tagastamist, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil info@monger.ee või telefonil +372 650 6315, et leppida kokku kauba tagastamine. Kauba tagastamiseks soovitame kasutada kullerfirmade või Eesti Posti teenust, et tagada kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Kui kaup on tarnimise käigus kahjustada saanud, hoidke see koos pakendiga alles ning võtke meiega koheselt e-posti teel ühendust. Kontrollime kauba üle ning kahjustatud tooted asendatakse uutega. Vabandame, kuid Monger Baltic ei võta vastu ega vaheta välja kaubamajast, jaemüügikauplusest, spaast või mõnelt muult veebilehelt ostetud tooteid. Kui toode, mida soovite tagastada, ei ole ostetud käesolevalt veebilehelt, pöörduge olukorra lahendamiseks müüja poole.

Palun tagastage kõik tooted järgmisel aadressil:
OÜ Monger Baltic
Juhkentali 52-Ä5, Tallinn, Harjumaa, Eesti 10132

Ärge unustage lisada arvet või oma nime, telefoninumbrit, e-posti aadressi ja tellimuse numbrit sisaldavat teatist, et saaksime kontrollida toote ostu andmeid.